2015. március 15., vasárnap

Ebay haul - bizsuk és telefontok

Az utóbbi hónapokban vásároltam pár dolgot az eBay-ről. Most elsősorban fülbevalókra vadásztam, illetve telefontokra.

Elegáns gyöngyös fülbevaló, nagyon érdekes megoldással. Nekem azonnal megtetszett és élőben sem csalódtam benne! Kb 220Ft,-ba került. Eladó, akitől vásároltam itt.
Kifogástalan minőségű és egyben a legszebb fülbevaló, amit eddig eBayről rendeltem. Az ára kb 400Ft,- volt és úgy látszik pont ennyit jelent az a +200Ft,-, a többihez képest. Kifinomult, elegáns és hát most tavaszra a színei miatt telitalálat. Sajnos az eladó most éppen nem árulja pont ezt, de nézzetek nála szét, mert sok szép terméke van: Itt.
Oh, ez a fülbevaló volt a legnagyobb tévedésem! Most komolyan, büntetni kellene, akit ilyet árul! Ok. kb 300Ft-ot fizettem érte szóval ez is az eBayes vásárlás szépségei közé tartozik, de ez a fülbevaló annyira ronda, hogy nem is ragozom tovább. Előröl még csak-csak elmegy, de hátulról pont olyan, mintha valami szerencsétlenség miatt megolvadt az egész, majd úgy ahogy van göcsörtösen visszaszilárdult. Itt láthatok róla képet, de szerencsére már nem lehet megvásárolni.

Köves, szívecskés fülbevaló. Szintén kb 220,-Ft-ba került és azt kell mondanom, hogy pont ennyit is ér. Egyébként a formája nagyon látványos és szívesen viselem, de nem lesz egy örök darab. Ha tönkremegy pár alkalom után, akkor pont meg is szolgálta az árát. Ettől az eladótól vásároltam.
A horgony minta nagyon kedves számomra, ahogyan ez a fülbevaló is. Nem csalódtam, sőt, élőben még jobb a minősége, mint ahogyan a kép alapján tippeltem volna. Az eladó sajna most nem árulja, de szerintem hamarosan újra fogja. Itt tudjátok ellenőrizni a termékeit.
Az eBay fotón nagyon jól néz ki, de azt hiszem egy-két nyári napot leszámítva nem igazán lesz megfelelő alkalom ennek a fülbevalónak a viselésére. Nem értem, miért rendeltem meg (de tudom, ezt hívják vásárlási láznak), de véleményem szerint ennek a fülbevalónak a viselésére max 17 év a korhatár. 220Ft ba került. Eladó itt.
Imádom ezt a telefontokot! Először nem mertem csak egy színben megrendelni, de amikor rájöttem, hogy ez egy nagyon jó minőségű termék, az eladó már nem árulta. Néha még nézegetem, hátha újra előbukkan de semmi eredmény sajnos. Aki mégis megtalálja szóljon! 900Ft,- volt az azért szeretem nagyon, mert főleg nyáron csak beleillesztem a telefonom, mellé az egy-két fontos kártyámat és már mehetek is. Olyan jó finom a tapintása és nekem nagyon tetszik a mintája. 

Tengerész stílusú telefontok. Pont ilyet kerestem! nagyon jó minőségű és mivel az eladó Angliából szállít, a fizetéstől számítva egy héten belül megérkezett a termék. Eladó termékei. Remek dolgai vannak! Kb. 1900Ft,-

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold PARFÜM oldalamat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...