2013. január 6., vasárnap

CLINIQUE airbrush korrektor - neutral fair 04

Korrektor tesztem második alanya a CLINIQUE airbrush terméke. Novemberben a Joy napok alkalmával vásároltam meg, a Marionnaud Parfümériában az eredeti 6000,-Ft helyett 20% kedvezménnyel 4800,- Ft-ért. Az ár így már sokkal barátibb, alig drágább a drogáriás termékeknél. 

Leírása alapján: Azonnal enyhíti az apró ráncokat és vonalakat. Fényvisszaverő optikai hatóanyagai halványítják az árnyékokat. A lágy, krémes összetétel puha ecseten folyik át, mely precíz felvitelt tesz lehetővé.

Nem ígér túl sokat, de azt tökéletesen betartja!


 Az én világos bőrömhöz a 04-es passzol, ami egy sárgás tónusú árnyalat.
 Az ecsete nagyon szuper, remekül lehet vele adagolni és nagyon kevés mennyiség kell belőle.
Finom krémes állagú, könnyű eldolgozni, nagyon természetes hatást kelt. Egyáltalán nem ül be az apró ráncokba, amit sok termék ígér, de kevés képes rá. Nekem mindig ez az egyik legkényesebb pont egy korrektornál. A fényvisszaverő pigmenteknek köszönhetően a fedése elég csalóka. Először úgy láttam, nagyon nem fed, de aztán csak az arcom egyik oldalán kipróbálva, abszolút meggyőző. Nem tünteti el a sötét karikákat, de mégis fiatalosabb és frissebb lesz tőle a szem környéki bőr. 
Apró bőrhibák elfedésére is lehet használni de csodát ne várjunk, mert ez a termék a szem környékére lett kifejlesztve. Ettől eltekintve nekem tényleg jól működik kisebb bőrhibáknál, ami valószínűleg azért is lehet, mert ez az árnyalat valóban tökéletesen illeszkedik a bőrszínemhez.
 A tartósságával is meg vagyok elégedve, 8 órát simán kibír ami szintén egy fontos érv a termék mellett.

Azt gondolom, hogy aki mindennap használ korrektor, mint én, annak tökéletes választás, mivel nem szárít. A sötét karikákat nem tünteti el, ami először fura, de a formulájának köszönhetően nagyon természetes a hatás és így engem végül meggyőzött.

Összességében:

TEXTÚRA: 5/5
FEDÉS: 5/3
TARTÓSSÁG: 5/5
KISZERELÉS: 5/5
MENNYISÉG: 5/5
ÁR: 5/4 (az eredeti árát vettem figyelembe)


Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

4 megjegyzés:

  1. jónak tűnik, de rettentő drága :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem olcsó ez tény, de szerintem Joy vagy Glamour napos kuponnal már kedvezőbb és nagyon sokáig elég.

      Törlés
  2. Legutóbbi pécsi túrámon pont ezt nézegettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megveszed, kíváncsi leszek a véleményedre:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...