2012. november 11., vasárnap

JOY napok 2012 ősz


A két legfontosabb kupon, amit mindenképp szerettem volna felhasználni és sikerült is, az az 50%-os L'oreal és a 20%-os Marionnaud kupon. Az előbbivel a Color Riche Les Ombres paletta  E5 Velours Noir árnyalatát vásároltam meg. Nagyon kíváncsi leszek rá, mert nekem a Quad Pro paletták nagy szerelmek. 

A Marionnaud-ban beruháztam egy Clinique Airbrush korrektorra. Eredeti ára 6000,-Ft és ebből jött le a 20%. Plusz még vettem egy szemhéj ecsetet is. 

Kuponoktól függetlenül a Maybelline szemhéjpúdert a Rossmann akciós kosarában találtam 399-Ft- ért. Az árnyalat a 412-es Lagoon Blue. Eszméletlenül szép zöldes-kék duokróm szín.
A Essence Twilight kollekciójából pedig szimpla kíváncsiságból megvettem a 02-es Jacob's Protection szemkihúzót. 

Füstös szemek ide nekem!



A két parfüm mintát ajándékba kaptam. A Versace-t, mert megpörgettem a JOY szerencsekerekét a Westendben, a Kenzo-t pedig a Marionnaud-ban adták a vásárlás mellé.

A C&A-ban eleve leárazások voltak és nagyon szimpatikus, hogy a 20% pluszban számított, így ez a felső került eredeti áron 4590,-Ft-ba, ezt árazták le 2290,-Ft-ra és ebből jött le a 20%, tehát kb. 1800,-Ft-ot fizettem érte. 
Csütörtökön megyek koncertre, oda tervezem felvenni egy szűk fekete bőr nadrággal. Oda vagyok az  ellentmondásos ruhákért és ez a fémes csipke pont ilyen: nőies, modern, vagány, szexi.



Természetesen a smink termékekről fogok írni külön-külön is, de kérdezzetek-kérjetek, hogy mi érdekel titeket a legjobban.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...